Vračila izdelkov, povračilo kupnine

Vračila & Vrnitev kupnine

Vračila


Naši pogoji trajajo 14 dni. Če je minilo 14 dni od datuma nakupa, vam na žalost ne moremo več nuditi povračila kupnine ali zamenjave izdelka. Da bi bil izdelek primeren za vračilo, mora biti nerabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži. Da bi bilo vračilo popolno, mora vsebovati tudi račun ali dokazilo o nakupu. Prosimo vas, ne pošiljajte izdelkov, ki ste jih kupili v spletni trgovini Trender, proizvajalcu izdelka, temveč jih vselej vrnite na naš naslov.

Obstajajo posebni primeri, v katerih vam bomo lahko povrnili samo delno kupnino, če bodo izdelki do le-te upravičeni:

Izdelki, ki niso v originalnem stanju, so poškodovani ali jim manjkajo določeni deli, kar ni posledica naše napake.
Kateri koli izdelek, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi.

Vrnitev kupnine
Ko je izdelek, ki ga želite vrniti, pri nas in je uspešno prestal pregled, vam bomo poslali email, s katerim vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjen izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o sprejemu ali zavrnitvi povračila kupnine za izdelek.

Če je povračilo kupnine odobreno, bo vrnitev kupnine procesirana in vaša kreditna kartica ali vaš osebni račun bo avtomatsko povečan za dogovorjen znesek, v roku določenega števila dni.

V kolikor bomo potrebovali še kakšne podatke za povračilo kupnine (v primerih nakupa po povzetju) vas bomo kontaktirali na elektronski naslov, ki ste ga posredovali ob nakupu izdelka in je razviden iz računa, ali sistemskega naročila.


Zakasnitev pri prejemu povračila ali povračila ni
Če še niste prejeli vračila kupnine, najprej ponovno preverite stanje na vašem bančnem računu.

Nato kontaktirajte ponudnika vaše bančne kartice, morda je potrebno nekoliko časa, preden je vaše vračilo vidno na vašem računu.

Nato kontaktirajte vašo banko. Pogosto lahko pride do tega, da banka potrebuje nekoliko časa za procesiranje zneska na vaš račun.

Če ste preverili vse našteto in še vedno niste prejeli vračila kupnine, nas prosimo kontaktirajte na prodaja@trender.si.

Pošiljanje
Da bi vrnili želen izdelek, ga pošljite na naslov: ELLO s.p., Migojnice 52, 3302 Griže. Stroške pošiljanja boste v tem primeru v celoti nosili vi. V naši spletni trgovini ne nudimo možnosti povračila stroškov pošiljanja v nobenem primeru.  Če boste upravičeni do povračila stroškov in bo potrebno ponovno pošiljanje izdelka, bodo stroški pošiljanja kriti iz vašega vračila kupnine. Odvisno od mesta v katerem živite, lahko prejem zamenjanega izdelka traja različno časovno obdobje. V primerih, ko pošiljate izdelke v vrednosti nad 50 eur, vam svetujemo premislek o storitvi uporabe sledljivosti pri pošiljanju in zavarovanja pošiljke. V naši spletni trgovini ne garantiramo, da bomo prejeli paket, ki ste ga poslali.