Pogoji poslovanja - Spletne trgovine Trender.si

Splošni pogoji poslovanja OUTFIT d.o.o.

Splošni pogoji spletne trgovine www.trender.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZlsRPS) ter Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

S spletno trgovino www.trender.si upravlja podjetje OUTFIT d.o.o. Podatki podjetja so sledeči:

Polno ime: OUTFIT, spletna trgovina in storitve, d.o.o.
Kratko ime: OUTFIT d.o.o.
Naslov: Migojnice 52, 3302 Griže
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 4160 040 (Delavska Hranilnica d.d. Ljubljana)
Matična številka: 8682135000
Identifikacijska številka za DDV: SI 13664859
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-pošta: info@trender.si
Telefon: +386 41 777 973

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 20. 7. 2020 na podlagi sklepa Okrožnega sodišča v Celju, opr.št. Srg 2020/17989 ter je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.trender.si (v nadaljevanju: trender.si ali OUTFIT d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje trender.si ter poslovni odnos med OUTFIT d. o. o. (v nadaljevanju OUTFIT d.o.o.), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

  1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).

2. Ponudba in izvor

Trender ponuja izdelke za dom, ure, nahrbtnike, torbe, ovitke, denarnice, darila ter izdelke iz Kickstarter kampanj.

Ponudba na spletni trgovini trender.si se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje OUTFIT d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Akcija ne velja na darilne bone ter izdelke, ki so že v akciji.

 

Slikovni material in grafika


Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last OUTFIT d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Mnenje o izdelku


Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih

3. Postopek nakupa in račun

OUTFIT d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek plača podjetju OUTFIT d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi na vpisani elektronski naslov v postopku naročila.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in je dostopno v tiskani verziji. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Izdaja računa

Trender po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v .pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Statusi nakupa


Naročilo v čakalni vrsti:

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

Blago odposlano:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

 

Zloraba nakupa

Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@trender.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Varnost nakupa

Pri registraciji na trender.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. OUTFIT d.o.o. se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranil za namen nemotene izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik v skladu z določbo 43.č člena pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@trender.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: OUTFIT d.o.o., Migojnice 52, 3302 Griže. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V kolikor zahteva potrošnik vračilo na TRR, potrošnik prodajalcu pošlje tudi osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago ter osebne podatke. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (OUTFIT d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Roki za uveljavljanje stvarne napake:

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Drugi roki:

  • V prvih 6 mesecih od nakupa se po samem zakonu šteje, da je napaka  obstajala v času nakupa.
  • Prodajalca morate obvestiti o napaki najkasneje v 2 mesecih, odkar ste jo odkrili.
  • Prodajalec odgovarja za napake na novih izdelkih 2 leti od izročitve izdelka, za rabljene stvari pa velja enoletni rok.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu, ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, ima artikel 14-dnevno garancijo.

Če artikel nima proizvajalčeve garancije, izvaja servis podjetje OUTFIT d.o.o. V primeru, da je artikel v stanju, ko popravilo ni ekonomsko upravičeno, ga proizvajalec zamenja z drugim, enakim artiklom. V primeru, da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji, preko telefonske številke 041 777 973, ali preko elektronske pošte na info@trender.si.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani, skupaj s predstavitvijo artikla. 

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja.

Spletna trgovina prestige-pet.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun – po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun OUTFIT po ponudbi/predračunu.

 

4. Postopek registracije

Uporabnik lahko na trender.si opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled na nakup.

 

5. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo trender.si ter druga oglasna sporočila trender.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

 

6. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

7. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini trender.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. OUTFIT d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

 

8. Pritožbe in spori

OUTFIT d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. OUTFIT d.o.o.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@trender.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. OUTFIT d.o.o.  bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

OUTFIT d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si OUTFIT d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

 

9. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. OUTFIT d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

10. Splošni pogoji sodelovanja v nagradnih igrah in kvizih

Pogoji v primeru izvedbe nagradnih iger so objavljeni med novicami na naši spletni strani ali znotraj posameznega kanala, kjer nagradna igra poteka.11. Popusti in kode za popuste

V kolikor podjetje OUTFIT za stranke pripravi akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije med seboj izključujejo, razen v kolikor je drugače navedeno. Akcije in kode za popust veljajo na artikle, katerih distributer je podjetje OUTFIT d.o.o., razen v kolikor je drugače navedeno. 

Griže, 27. 3. 2021