Pogoji poslovanja - Spletne trgovine Trender.si

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne trgovine Trender je ELLO, poslovno svetovanje, Lorena Puhek s.p. (v nadaljevanju ponudnik ali ELLO s.p.).
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Trender so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine Trender, ki se nahajajo na domeni www.trender.si. Trgovina Trender si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani Trender.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f)  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, je lahko cenik, objavljen na spletni strani, drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

Načini plačila

V spletni prodajalni Trender.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Z gotovino ob prevzemu (pri izbiri osebnega prevzema plačilo z gotovino ni možno – potrebno je plačilo v naprej)
  2. Plačilo po predračunu
  3. Paypal
     

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke. Pri plačilu s posebno položnico se Pošti Sloveniji plača provizija v skladu s cenikom.

Pri izbiri prevzema paketa na prevzemnem mestu plačilo z gotovino ni možno. Potrebno je plačilo v naprej.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu

Če želite izbrano naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 6100 0001 5873 136 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.).


Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.

log_in


V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu zatem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo tako, je s tem postopek plačila zaključen.

 

Dostava in stroški dostave

Ponudnik bo blago, oziroma storitev, dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).

Artikel je možno prevzeti osebno, ali preko dostavne službe. Plačnik stroškov dostave in stroškov dostave v primeru vračila izdelkov, je kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.

V primeru nakupa blaga nad 50,00 € stroške pošiljanja plača ponudnik (ELLO s.p.). 

V primeru nakupa v vrednosti pod 50,00 €, stroški dostave znašajo 5 €. 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Naročeno blago za nas dostavi tudi Pošta Slovenije. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenija, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Za plačilo (po povzetju) s posebno položnico kupec doplača provizijo k znesku na računu, ki ga zaračuna Pošta Slovenije. Znesek provizije znaša 0,98 EUR.

 

Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni po prejemu vrne v skladišče Trender.si. Skladišče se nahaja na naslovu Migojnice 52, 3302 Griže.

O želji vračila izdelkov nas lahko kupec tudi obvesti po e-pošti (info@trender.si) v 14 dneh po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Priložena mora biti tudi kopija računa.

Kupnino vrnemo, oziroma kupljeno blago zamenjamo nemudoma, oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik ELLO s.p. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga, ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Kupnino vrnemo na TRR račun kupca, ki ga mora kupec navesti ob vračilu.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen TUKAJ.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene in psihofizične težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu, ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, ima artikel 14-dnevno garancijo.

Če artikel nima proizvajalčeve garancije, izvaja servis podjetje ELLO s.p. V primeru, da je artikel v stanju, ko popravilo ni ekonomsko upravičeno, ga proizvajalec zamenja z drugim, enakim artiklom. V primeru, da ima artikel proizvajalčevo garancijo, le-to opravi proizvajalec.

Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji, preko telefonske številke 040 777 973, ali preko elektronske pošte na info@trender.si.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani, skupaj s predstavitvijo artikla. 

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (ELLO s.p.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Če želite prenesti obrazec za uveljavljanje stvarne napake kliknite TUKAJ.

 

Varovanje osebnih podatkov

Kupec dovoljuje podjetju ELLO s.p. zbiranje in uporabo pridobljenih osebnih podatkov. Zbrani osebni podatki se uporabljajo izključno za potrebe nakupovanja v internet trgovini Trender.

Podjetje ELLO s.p. se obvezuje, da pridobljenih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam.

Pogodba (račun) o nakupu bo hranjena na sedežu podjetja (v elektronski obliki). Dostop do pogodbe je možen samo kupcu in prodajalcu. Kupec lahko dostopa do podatkov (pregled naročil) preko prijave v sistem, s svojim uporabniškim imenom in geslom.


Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani trender.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Uporabniki imajo možnost na spletni strani Trender.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

Vsebina, objavljena na spletni strani, je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. 

 

Pritožbe in spori

ELLO s.p. (Trender.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (ELLO s.p.) preko telefonske številke 041 777 973, ali preko elektronske pošte na info@trender.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@trender.si

ELLO s.p. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. ELLO s.p. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno, oziroma za sporazumno reševanje sporov. V primeru, da se spori rešujejo po sodni poti, je za reševanje pristojno sodišče v Celju.

 

Potek Nakupa

  • Povzetek košarice: Prikazan je seznam vseh izdelkov, ki jih kupec izbere za nakup. z vnesenimi podatki o izdelku, cenah in količinah.

  • Prijava: V tem delu se mora uporabnik prijaviti. če pa nakupuje prvič pa pred tem še registrirati
    *Kupec lahko nakup opravi tudi kot gost. V tem primeru kupec ne more kasneje upravljati s fukcionalnostmi, ki so na voljo za registrirane uporabnike, ko je npr. vpogled v naročilo, sledenje odpremi, ipd.

  • Vnos naslovov za dostavo: Izberite naslov za račun, oziroma naslov za dostavo izdelkov. 

  • Način dostave: Uporabnik si izbere način dostave. Ta je lahko preko Pošte Slovenije ali pa na Sedežu podjetja. V kolikor bo znesek nakupa višji od 50 eur, se bo pojavila tudi možnost brezplačne dostave na dom. 

  • Plačilo in zaključek naročila: V tem razdelku si uporabnik izbere način plačila. Možnosti plačila so: preko povzetja, z bančnim nakazilom, ali preko Paypal računa.

 

Koda za popust

Če želite uporabiti kodo za popust, si lahko navodila za uporabo promocijskih kod preberite TUKAJ.

Primeri promocijskih kod: 

  • Akcija "–5% NA VSE IZDELKE": Če v košarici vpišete aktualno kodo za popust, prejmete 5% popust na ceno izdelkov v košarici. Cena dostave ostane nespremenjena.
    V košarici je jasno prikazana stara cena, cena z upoštevanim popustom ter skupni prihranek.
  • Akcija "3 € popusta na vaš nakup": velja za nakupe nad XX €, pri čemer cena dostave ostane nespremenjena

Za več informacij o akcijah in ugodnostih pokličite našo službo za podporo uporabnikom, na 041 777 973 ali nam pišite na info@trender.si.

Na voljo smo vam vsak delovnik, med 8. in 18. uro.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi etuijev in izdelkov z nazivom “VODOODPORNI ETUI, VODOODPORNI OVITEK IN PODOBNi VODOTESNI IZDELKI…”

Pred uporabo izdelka vam svetujemo testiranje etuijev v vodi brez naprav. Artikel je pred pošiljanjem preverjen s strani ekipe spletne trgovine Trender, vendar se zaradi možnosti okvare med pošiljanjem dopušča možnost, da izdelek do vas ne bi prišel v brezhibnem stanju. Vodotesnost lahko preverite tako, da v etui ali ovitek vstavite suh papir, izdelek zaprete in preizkusite v vodi. Šele, ko ste ugotovili brezhibnost izdelka, vanj vložite kamero ali mobilni telefon. Nekateri artikli imajo izveden uradni standardni test, drugi ne. V kolikor ima artikel izveden test, je to navedeno v opisu izdelka, sicer ga nima. Kljub standardom in stalnem naključnem preverjanju vodotesnosti vseh dotičnih artiklov je nakup in uporaba le-teh NA LASTNO ODGOVORNOST.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi etuijev z nazivom “MAGIČNI ANTI-GRAVITACIJSKI OVITEK…”

Artikel je potrebno pred vsako uporabo na varen način preizkusiti, v kolikor preizkusa ne morete opraviti vam priporočamo, da izdelka ne uporabljate in nam ga vrnete. Preizkus lahko naredite tako, da telefon z ovitkem postavite na tako površino, ki v primeru padca ne bo poškodovala telefona. Primerne površine za testiranje so mesta z nizko višino, na mesto, kjer izdelek testirate pa na tla postavite blazino. V primeru, da izdelek ne deluje kot dgovorjeno, se obrnite na Trender ekipo. Najpogostejše težave za slab oprijem so prah na podlagi kamor ovitek odlagamo, prah na ovitku, če podlaga ni popolnoma ravna, ali kaj drugega. V nobenem primeru ne odgovarjamo za nastalo škodo na kateremkoli izdelku, uporaba izdelka je NA LASTNO ODGOVORNOST.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov

Vsak izdelek, ki ste ga kupili v spletni trgovini Trender, je priporočljivo pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani, da je izdelek varen za uporabo, in vam lahko povzroči kakršnokoli premoženjsko škodo, ali škodo na zdravju ljudi, vas prosimo da izdelka ne uproabljate, o tem nemudoma obvestite podjetje ELLO s.p., na enega od zgoraj navedenih načinov za obveščanje, in nam izdelek vrnite.

Vse izdelke uporabljate po lastni preosji in NA LASTNO ODGOVORNOST.